vineri, 6 ianuarie 2012

Prichindelul argintiu-minunat dar primit de la prieteni dragi.Pentru el am cele mai mari emotii, stiam doar ca ii place pamantul mai uscat,dar drenat si......cam atat. L-am plantat in mica si tanara mea padurice si cand am avut timp,adica dupa vreo 2 luni,am inceput sa studiez despre el.Cum era de asteptat....am gresit,l-am plantat prea aproape de alee si chiar de casa daca ar fi sa tin cont de inaltimea si amploarea de la maturitate.Ce urmeaza...mut aleea,casa tot,dar bradul nu-l mai misc ........mai studiem,oare nu poate ramane pitic????

5 comentarii:

  1. La multi ani si un an cat mai bun!
    Nu mai uita blogul!Ai o gradina frumoasa si este pacat sa nu o vedem!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,lucrez si la comanda cu placere!Ma bucur ca iti plac lucrarile mele!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Elaine, ma bucur, ca te-am gasit ! Inca n-am vazut gradina ta pe indelete, dar vad ca iti iubesti mult plantele si scrii frumos despre ele si asta e destul, ca sa poposesc pe-aici mai des.
    Eu as muta bradul, altfel risti sa iti faca bucati fundatia casei. La ce distanta l-ai pus ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este la 6-7m de casa,nu-i chiar aproape parca.....nu stiu ce sa mai zic??

      Ștergere
    2. Ar trebui, sa fie destul 6-7 m ...

      Ștergere