vineri, 6 ianuarie 2012

Nu stiu exact din ce motiv, sau motive, mi-am parasit blogul.L-am uitat si l-am  lasat sa se prafuiasca desi am muuuulte de povestit din si despre gradina.
Si o sa incep cu bradutul de Craciun, pana maine(sf.Ion) impodobit si de luni.... afara in pamant, la locul definitiv.Va fi al treilea bradut de Craciun plantat in gradina din spatele casei.Bradutii au un dublu rol,tin evidenta anilor la casa si vor forma,in timp, o perdea de protectie impotriva vanturilor si viscolului din nord.
Bradutul este superb,des,viguros, cu diametrul de peste 1m si in perfecta stare(nu i-au picat ace). Daca  vremea va permite,de luni  isi va lua rolul in primire.In fiecare primavara il urmaresc,cu teama,pe cel nou pus,in asteptarea mugurilor care imi vestesc viata noua.Sper sa am succes si anul asta,deja mi-am format mana si la conifere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu