miercuri, 25 septembrie 2013

Plitvice Jezera, un loc minunat cu balcoane si gradini  incarcate de flori, ordine si curatenie,liniste. Ienicerii si spahii mi-au redus timpul pentru parc si, din pacate, am fost nevoiti sa alegem un traseu mai scurt...Parcul este fascinant, greu de descris, trebuie vazut, luat la picior ca sa te crezi, pentru cateva ore, in paradis!Cele 16 lacuri ciudat si misterios unite de cascadele spectaculoase, apa care nu mai stii de unde vine si incotro o ia, pesti, rate salbatice linistite(parca ar sti ca sunt ocrotite),vegetatia si nesfarsitele punti suspendate....la un moment dat nu mai stii unde esti!Minunatele lacuri turcoaz, din filmele cu Winnetou, m-au fascinat in copilarie si uite ca  am ajuns sa le vad pe "viu"!Maretia si miracolul naturii!!!






2 comentarii:

  1. E un loc atat de frumos ... noi am vazut parcul primavara devreme, cand dadeau frunzele si imi doresc sa revin si in celelalte anotimpuri ... chiar si iarna, cand sigur sunt mai putini turisti.
    Mie mi-a placut mult si mancarea, facea doamna de la pensiune o supa asa de buna, ca o mai pomenim si acum :)

    RăspundețiȘtergere