duminică, 22 septembrie 2013

Am plecat mai departe, pe malul sarbesc al Dunarii, spre Belgrad, cam grabiti ce-i drept, dar tot ne-am oprit un pic sa-l salutam pe Decebal.Drmul bun si aproape necirculat ne-a dus vreo 140km pana intr-o statiune cocheta in plina dezvoltare- Veliko Gradiste.Ne-a cucerit si  ne-am trecut-o in agenda ca viitoare destinatie de vacanta.Am ajuns si la autostrada, iar noaptea ne-a prins in Belgrad.La hotel, receptionera ne-a intrebat cati copii avem, nu stiam inca despre ce e vorba.Abia dimineata ne-am dezmeticit cand ieseau cate 7-8 dintr-o camera cu un pat..... turcii........Peste tot erau turci, mii de masini pline ochi  care se intorceau, din vacanta, la munca prin tarile Europei.Cand am auzit primele informatii despre traficul pe autostrada, era prea tarziu, eram deja in mijlocul blocajului.8 km i-am facut in 8 ore...incredibil!!!Si mai incredibil este ce am vazut si ce a ramas pe unde au trecut turcii.Din Turcia pana in Germania, probabil, a ramas o dara de mizerie.Blocajul ne-a dat planificarea peste cap si am ajuns la Plitvice abia pe seara.Ce sa mai vizitezi.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu