joi, 25 iulie 2013



Harlekin
Un trandafir nepoftit(se poate si asa), eu am comandat ceva si am primit altceva....2 bucati Harlechin, probabil sa nu-mi fie supararea prea mare!I-am plantat, acum 3 ani, in locurile goale, la vremea aia, si cam fara tragere de inima.A venit si iarna "dezastru", un utilaj de la zapada mi i-a smintit-ciuntit si am zis ca nu aleg nimic de ei si nici nu prea imi parea rau la drept vorbind....Ei, dar fiindca Harlekin este un Kordes, nu vreau sa supar pe nimeni, dar e un Kordes, na......Trandafir climber, robust, sanatos tun, cu frunze lucioase-verde intunecat-cu flori parfumate, mari si grele, cu ramuri lungi(cred ca ajung si la 3m), remontant....ce sa mai zic.....Toata vara este plin de flori, nu stiu daca are numai 3 valuri de inflorire.Florile au o culoare, mai bine zis un amestec de culori, crem cu alb-roz si cu margini roz-rosu cireasa, e o nebunie!!!Si mai este si nascut, in 1986 ,odata cu Ruxandra, cum sa nu-l iubesc????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu