duminică, 2 iunie 2013



Leonardo da Vinci
Trandafir Meilland-Franta 1993.Tufa compacta 60/50, infloreste abundent, foliaj verde inchis, lucios.Florile, roz cu usoara tenta mov, sunt foarte involte si au 8-10 cm, dar par mai  mici din cauza formei -cupa adunata.Parfumul este  usor si doar la soare, dar florile adunate in ciorchini cate 6-9 stau si 2 saptamani nealterate. L-am plantat in 2009 si abia de anul trecut da tot ce poate.Este rezistent la boli si infloreste pana la inghet.In anul 2000 a fost desemnat "trandafirul mileniului" cu ocazia jubileului a 2000 ani de crestinism.Un trandafir minunat care se preteaza la borduri.

5 comentarii:

  1. Il am pe rosu ... nu pot, decat sa mi-l doresc si pe cel roz :) Splendid !

    RăspundețiȘtergere
  2. am 20 de trandafiri si, de cate ori vad asa minune, ma intreb: oare n-as putea sa-i inventez si lui un loc?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In gradina mea sunt 150 si intrebarea suna cam tot asa!!!Daca vrei butasi...trimit cu mare placere!

      Ștergere
  3. sarumana, vorbim, vorbim :)
    (n-am pus niciodata din butasi pana acum, am in plan ca-n august sa pun din ai mei sa vad ce se-ntampla)

    RăspundețiȘtergere