luni, 12 noiembrie 2012





Plantele care predomina in Malta sunt hibiscusii  rosii, mai rar albi sau roz  si cactusii de care te impiedici la tot pasul si din a caror fructe se face si o bautura dulce(care nu mi-a placut).Am vazut, pentru prima data, un ficus inflorit si era absolut superb!!In rest......cam saraca vegetatia si cu mari eforturi tinuta la limita, dar e explicabil pentru un tinut fara ape dulci si care desalinizeaza apa din mare sau aduna apa de la ploi.Toate casele si blocurile au pe acoperisuri recipienti pentru colectarea apei provenita din ploi.Sunt economi si dramuiesc cu mare grija apa desi......sunt inconjurati de apa.

4 comentarii:

  1. Daca "ficusul" e cel din a doua poza, e vorba de o Plumerie, o planta cu flori parfumate, ce pot fi si rosii sau roz. Minunate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu banuiam ca e plumerie-nu eram sigura de aia nici n-am mentionat-o,dar la ficus am facut poza din mers si n-a iesit, din pacate!!

      Ștergere
  2. La Plumeria m-am oprit si eu, vazand pozele inainte de-a citi textul, m-am gandit c-a inflorit acasa la tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am Plumeria,acum imi doresc desi nu stiu mai nimic despre ea.Eu am vazut o tufa imensa,dar cu putine flori si era intr-o gradina particulara... nu m-am putut apropia sa-i simt parfumul!!!

      Ștergere