luni, 12 noiembrie 2012

De ce nu mai am timp liber?Intrebarea asta ma obsedeaza, dar presupun ca sunt doar eu responsabila  de tot ce mi se intampla. Incerc sa nu trec totul in seama varstei  care a cam luat-o la galop, dar alta explicatie parca nu prea ar fi, din pacate!!!Cand eram tanara aveam copii mici, serviciu, fara automata de rufe, fara masina de spalat vase, fara robot, cu tone de rufe de spalat si calcat, de facut mici reparatii si tot aveam timp pentru o cafea si taclale cu prietenele.Acum nu mai repar nimic,arunc, toate masinariile merg singure, nu mai am copii mici, serviciu inca mai am, dar timp liber ioc.Permanent sunt in criza de timp.Unde este timpul meu liber sa ma bucur de frumusetile din gradina, sa mai lucrez la o bratara, sa citesc o carte buna, sa bantui prin magazine fara graba, sa socializez, ca asa e la moda acum - taclale a iesit din dictionar......??Abia astept sfarsitul de saptamana ca sa fac toate astea, dar apar tot felul de mici probleme care-mi schimba programul si de fiecare data zic: "saptamana viitoare" si trec lunile si anii si tot asa.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu