miercuri, 8 februarie 2012



Astazi....este soare, s-a oprit viscolul, au venit vecinii si ne-au facut un culoar sa putem iesi din casa.....e bine,traim!Nu mi-am dorit niciodata sa ajung la hotelul de gheata........dar am ajuns,din pacate!M-am catarat pe muntii de zapada ca sa-mi eliberez geamurile,instinctul de supravietuire iti da o forta nebanuita.Trebuie sa vad soarele prin geam,nu mai suport inchisoarea de zapada,maine voi continua,nu stiu cum,dar voi continua sa-mi eliberez casa de zapada.Tot satul este cam in aceeasi situatie si e greu sa gasesc ajutoare....Alimente avem,dar suntem ponderati.... de frica,o problema medicala ne-ar fi fatala...nu putem iesi de aici,exclus.Nici in centrul satului nu putem ajunge si oricum nu ne-ar folosi la nimic.E soare, am prins curaj.

3 comentarii: