luni, 1 noiembrie 2010





Virgo
Un frumos trandafir thea cu flori mari si un parfum bland.L-am plantat in toamna trecuta si s-a dezvoltat foarte frumos desi am gresit un pic la taierea din primavara.Un trandafir rezistent,nu l-au afectat toate ploile,sau variatiile de temperatura si croitoarea l-a ocolit.A inflorit toata vara si nu pot sa spun ca a avut 2 sau 3 valuri de inflorire,nu, tot timpul a fost plin de flori.Nu stiu prea multe despre el,dar in gradina mea a fost vedeta.Sanatos si plin de flori...ce pretentii sa mai am?

3 comentarii:

  1. Cate flori are!!Am si eu cativa in gradinita de la bloc dar nu stiu sa-i tai!!Asa ca pe 2 i-am "salbaticit"!!In toamna asta am plantat inca 4 si sper sa nu mai gresesc!
    Tu ai o gradina foarte frumoasa, pentru care meriti felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare mi-ar place si mie o gradina cu flori ca ale tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Splendid. Chiar e Thea rose ? Sau Hybrid Thea ? N-am apucat, sa caut amanute ...

    RăspundețiȘtergere